Uniformen

U heeft ons zeker al eens over straat zien paraderen in onze prachtige uniformen. Ons uniform maakt ons één en herkenbaar naar de buitenwereld. Ook voor ons, als leiding, is het een voordeel dat onze leden een uniform dragen. Zo kunnen we op drukke plaatsen onmiddellijk zien wie bij ons hoort en wie niet.

Wij verwachten niet dat u een volledig uniform aanschaft, maar vragen wel om een T-shirt (€8) en een sjaft (€2,50) te kopen. Indien u dat wenst, kan u ook een trui (€25) aanschaffen. Wij willen niemand verplichten, maar appreciëren het wel als onze leden in uniform naar de activiteiten komen.

Graag zouden wij u ook willen vragen om uw dochter naar de KSA te laten komen in kleren die vuil mogen worden. Vlekken van verf, gras, modder, … gaan spijtig genoeg niet altijd uit de kleren. Het KSA T-shirt mag vuil zijn!

Ook is het aan te raden uw kind te kleden naar de weersomstandigheden. Als het regent en koud is, wil dat niet zeggen dat wij binnen blijven. Dan doe je dus best een regenjas, dichte schoenen en warme kledij aan.

Zorg steeds dat de naam van uw dochter in haar uniform staat geschreven!

NIEUW

Graag introduceren wij jullie hierbij ook ons nieuw concept, namelijk het recyclen van uniformen.

Wanneer er meisjes zijn van wie het T-shirt of de trui te klein is geworden, ontvangen we deze graag terug. Op deze manier kan dit uniform nog verder leven bij iemand anders. Zo redt u niet enkel het milieu, maar heeft een ander meisje er misschien ook nog wat aan. Heb jij een T-shirt of trui in de kast liggen waarmee je niks meer doet? Breng hem zeker binnen. Indien u een gerecycled uniform wilt aanschaffen aan een schappelijke prijs, aarzel dan niet hiernaar te vragen bij de verantwoordelijken van de
uniformen.

Dit jaar zijn Jihane & Jill aangesteld om er voor te zorgen dat iedereen die graag een uniform zou willen kopen hiertoe de mogelijkheid heeft. Hun contactgegevens vind je onder 'Contact'.